אנו במשתלות יגור שמים את השירות ללקוחותינו בראש סולם העדיפויות שלנו, ומתחייבים לספק את השירותים המפורטים:
תנאים פיזיים נוחים
- דרך גישה נוחה אל המשתלה ובתוכה
- שילוט הכוונה ברור אל המשתלה ובתוכה.
- חנייה נוחה ומסודרת.
- פינת המתנה ללקוחות עם מקומות ישיבה.
- הצללת איזור המכירה.
- שירותים נקיים.
- שבילים ומדרכי דריכה והעמסה המאפשרים תנועה ללא בוץ.
- מים קרים לשתיה – ללא תשלום.
- שילוט וסימון הצמחים ברור וקריא.
לצפייה ברשימת ההנגשות במשתלה לחצו כאן
שירות אדיב וענייני ללקוח
- בתשובה לפניית לקוח בטלפון – יפתחו עובדי המשתלה בשם המשתלה ויזדהו בשמם.
- עובדי המשתלה הבאים במגע עם לקוחות פרטיים – ילבשו פריט לבוש (אחד לפחות) הנושא את הלוגו או השם של המשתלה.
- המוכרים במשתלה יקשיבו תמיד לפניות הלקוח.
- המשתלה תעמוד בלוח הזמנים לאספקה ושירות, כפי שסוכם עם הלקוח.
- המשתלה תשאף לקצר את משך ההמתנה בתורים לקופות עד ככל וניתן בהתאם לגודש הלקוחות באותו הרגע.
מידע מקצועי ואמין ללקוח
- יושם דגש על זיהוי הצמח בשמו תכונות גודל וצורה סופיים ותנאי הגידול המיטביים.
- המחירים ימסרו באופן ברור ומפורט תוך ציון פרטי הגודל וסוג המוצר. מע"מ יגבה כחוק.
- יינתן פירוט של מבצעי מכירה – לידיעת כל לקוח.
- בכל קניה יינתנו ללקוח חשבון מפורט וחשבונית, כחוק.
- לשתילים תוצמד תווית שתכלול לפחות: * שם נכון (עברי / לטיני, או שניהם), * הגודל, עפ"י התקן, * שם המשתלה,
- דפי הסבר ללא תשלום.
קבלת שירותים נוספים בתשלום
- שירות הובלה
- יעוץ בתכנון מוקדם.
- יעוץ באתרי הנטיעה (בבתים פרטיים ובגינון ציבורי).
- תדפיסים מקצועיים.
- שתילות ועיצוב מיכלים עפ"י הזמנה.
עזרים טכניים
- עגלות שירות – לצורך איסוף שתילים ומוצרים ע"י הלקוחות.
- אריזות נוחות – קרטונים, שקיות, חוטי קשירה וכו'.
- עטיפות.
שימו לב - חל איסור על הכנסת בעלי חיים בכלל וכלבים בפרט ללא מחסום פה ורצועה לשטח המשתלה.